ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان

توسعه تکنولوژی تنها و تنها به دلیل رفاه جامعه بشری صورت می گیرد .چنانچه مشهور است نیاز مادر اختراع است. تکنولوژی دستگاههای خودپرداز موسوم به A T M نیز چند سالی است که به قصد خدمت رسانی به خلق خدا وارد مملکت ما شده است. اما از آنجایی که گویا هیچ گاه حق با مشتری نیست این دستگاهها اغلب اوقات مشریان محترم بانکها که همانا ولی نعمتهای بانکها هستند را دست از پا دراز تر آن هم در شرایطی که نیازبه پول دارند به امان خدا رها می کنند. ظاهرا این همه شعار مشتری مداری ریشخندی بیش نیست. وگرنه مشتریان محترم هیچ گاه مجبور نبودند برای گرفتن پول خود در سرما و گرما آواره خیابانها شده و عاقبت نیز بی پول به دنبال بدبختی خود بروند. خرابی دستگاه و یا اتمام موجودی آن امری محتمل است.اما آیا می توان پذیرفت که 17 دستگاه خودپرداز که در یک منطقه قرار دارند همگی به طور همزمان به ریش مشتری بخندند؟ آن هم نه یکبار و دو بار بلکه بارها و بارها.

خودپرداز

اصولا مبادلات الکترونیکی به این خاطر صورت می پذیرد که علاوه بر رفاه مشتری، باری از دوش سیستم حمل و نقل نیز برداشته شود.اما اگر شما قبوض خود را از طریق خودپرداز ها پرداخت کنید به احتمال زیاد با اخطار قطع به دلیل بدهی مواجه می شوید.و در نهایت باید دو برابر وقتی را که ظاهرا به دلیل استفاده از خودپرداز صرفه جویی نموده اید صرف مراجعه به اداره مربوطه و اثبات پرداخت بدهی نمایید.

خودپرداز بانک ملت

احترام به مشتری

آیا بهتر نیست اعضای محترم هیأت مدیره بانکها به جای رقابت در قرار دادن جوایز میلیاردی ، کمی هم به فکر رفاه مردم باشند و به این نکته توجه کنند که دستگاههای خودپرداز پول را از صندوق کمیته امداد به مشتریان پرداخت نمی کنند بلکه این پول متعلق به خود آنان است و حق مسلم آنهاست که هر زمانی که اراده کنند بتوانند از پول خود استفاده کنند .