تحولات پشت سرگذاشته و پیش روی

خواهر گرامی سرکار خانم فریده قاسمی موضوع جالبی رو انتخاب و بنده حقیر رو هم مورد لطف قرار داده و به نوشتن در این باب دعوت فرموده اند ضمن تشکر از ایشان من هم مروری می کنم به بعضی از برنامه هایم. 

واما:  

تحولات زندگی شخصی من در چند سال اخیر اینها بوده اند:   

۱- خودم رو درگیر کارهای جمعی در چند انجمن و تشکل مردمی (ngo) کرده و کار جمعی و تیمی رو تمرین کرده ام.و از این برنامه های عام المنفعه احساس رضایت قلبی عمیقی می کنم.  

2- همکاری مستمری با مروارید مهر (اولین مجله استان هرمزگان) داشته ام.و به طور افتخاری در هیئت تحریریه آن فعالیت دارم.  

 3- در رشته ای که از کودکی سودای اون تو سرم بود (مهندسی عمران) فارغ التحصیل شده ام. و کارم رو عاشقانه دوست دارم.  

4- کتابهای زیادی خونده ام و کتابخونه شخصی خوبی دارم.کتابهای زیادی هم هدیه داده ام.   

5- در چند سال اخیر دوستان ارزشمندی پیدا کرده ام که اغلب چند سال از خودم بزرگترند.  

6- ارتباطات اجتماعی ام به مراتب قوی تر شده است.     

اما بدون شک بزرگترین تحول زندگی ام پیدا کردن همراه و شریک زندگی ام بوده است.   

قول هایی که در سال های پیش روی به خودم می دهم:   

1- چند موضوع رو در زمینه تخصصی و عمومی انتخاب کرده و قصد تحقیقات مدون در مورد اونها رو دارم.  

2- همیشه دوست داشته ام برای مردم و جامعه مفید باشم. نمی دونم بوده ام یا نه اما باید باشم  

3- باید جوری زندگی کنم که هر آن آماده سفر باشم. همان سفری که همه خواهیم رفت.   

در پایان از خواهر خوبم اجازه می خواهم که چند نفر از دوستان دیگه رو هم دعوت کنم:  

             پیام بزرگمهر        نوید صالحی        فرزاد بادروج        محمد آراسته