هر دم از این باغ بری می رسد

 

یک روز در امید ساحل ابوبکر و عمر را از قبر بیرون کشیده و محاکمه و اعدام می کنند. روزی دیگر حاتمی کیا مسکین در خانواده سبز زنان منافق معاصر را به مادر مومنان عایشه تشبیه می کند.

این بار هم یک بی فرهنگ در لباس اهل فرهنگ یبوست فکرش را با اسهال کلام همراه نموده است. این اراجیف را فرج الله سلحشور کارگردان سریال پیغمبر یوسف (ع) تحویل روزنامه کیهان داده است: 

«نوع نگاه تفاسیر اهل‌سنت، آدم را به عنوان مسلمان شرمنده می‌کند. می‌توانم بگویم نگاه اهل یهود و مسیحیت به این قصه به مراتب سالم تر از نگاه اهل تسنن است... و جالب اینجاست که اهل‌تسنن پیامبران را معصوم نمی‌دانند ولی نمی‌گذارند چهره‌های آنها پخش شود»!!!

 

اهل سنت یقین دارند که این آخرین باری نخواهد بود که منافقانی این چنین ایشان را مورد توجه ویژه قرار می دهند. اما این بار و دفعه های نامحدود بعدی را هم با سعه صدر تحمل نموده و شکایت خود را تنها به احکم الحاکمین خواهند برد. 

نتیجه:

۱-باید به حال امتی گریست که بیش از نود درصد آنها نگاهشان از نگاه یهود و نصاری ناسالم تر است

2- قدس حق مسلم اسرائیل است چون اعتقادات یهود به مراتب از مسلمانان سالم تر است !!!!!!!!!!!!. اصلا چه معنی دارد که یک امت ناسالم بخواهد حق یک امت سالم را غصب کند؟؟؟!!!!!!!!!

۳- اصلا چه نیازی به وحدت داریم؟ اصلا مگر می شود با یهود متحد نبود اما با ناسالم تر از یهود وحدت داشت.

یک یشنهاد:

بد نیست حضرت علامه سلحشور (دامت افاضاته) یک ماه در سال را به عنوان ماه وحدت با یهود و نصاری نامگذاری فرمایند. وقتی که هفته وحدت با ناسالم تر از یهود و نصاری داریم اولی تر است که فکری هم برای اتحاد با سالم تر ها صورت گیرد. روزنامه کیهان هم اگر با جناب اولمرت مصاحبه ای داشته باشد بد نیست.